Aktualności
AKTUALIZACJA - Zmiana funkcjonowania urzędu od 31 stycznia 2022 r. w gminie Krzyżanowice
- Od dnia 31 stycznia 2022 r. do odwołania ulegną zmianie zasady funkcjonowania Urzędu Gminy Krzyżanowice.
- Urząd pozostanie zamknięty, a bezpośrednia obsługa klientów w sprawach wymagających osobistego stawienia odbywać się będzie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty i tylko w miejscu do tego wyznaczonym.
- W celu umówienia spotkania w Urzędzie Gminy Krzyżanowice prosi się o kontakt telefoniczny pod numerami telefonów:
- (32) 4194050, (32) 4194213, (32) 4194051,
- lub kontakt mailowy ug@krzyzanowice.pl
- Podstawowe zalecenia i rekomendacje dla mieszkańców Gminy Krzyżanowice - klientów urzędu:
- Rekomenduje się wykorzystywanie zdalnych, alternatywnych form kontaktu z Urzędem, to jest drogą telefoniczną, drogą korespondencyjną, w tym za pośrednictwem poczty e-mail lub drogą elektroniczną poprzez system ePUAP.
- Korespondencję papierową zaleca się wrzucać do skrzynki pocztowej znajdującej się przed wejściem do urzędu.
- Rekomenduje się regulowanie płatności i należności publicznoprawnych w formie bezgotówkowej przelewem bankowym (elektronicznie), na określony rachunek bankowy.
- Sprawy niezbędne, wymagające bezpośredniej obsługi klienta w siedzibie Urzędu, będą możliwie do załatwienia po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu spotkania.
Apeluje się, by w przypadku złego samopoczucia, kaszlu, kataru, gorączki lub innych objawów grypopodobnych lub choroby COVID-19, bezwzględnie rezygnować z osobistej wizyty w Urzędzie.
Prosimy klientów o zachowanie poniższych zasad:
- aby wejść do budynku, należy zasłonić nos i usta,
- po wejściu do budynku Urzędu obowiązkowo należy dokonać dezynfekcji rąk,
- przy stanowisku obsługi znajdować się może tylko 1 klient (nie dotyczy opiekunów/kuratorów osób niepełnosprawnych, starszych oraz małoletnich) oraz pracownik/pracownicy Urzędu.
KGW 03/2024
Pobierz pdf Pobierz pdf