Powiat znów dofinansuje usuwanie azbestu
Starostwo Powiatowe w Raciborzu informuje, iż wznowione zostaje wspieranie działań mieszkańców Powiatu Raciborskiego w zakresie likwidacji odpadów azbestowych powstałych przy wymianie lub usunięciu pokrycia dachowego, elewacji lub innych elementów budowlanych zawierających azbest.
Mieszkańcy Powiatu Raciborskiego od dnia 13.04.2011r. mogą składać "Wnioski o udzielenie dotacji celowej z budżetu Powiatu Raciborskiego na dofinansowanie kosztów inwestycji związanych z demontażem, usuwaniem i unieszkodliwianiem elementów zawierających azbest". Wnioski należy składać do dnia 31 października 2011 r. Realizacja Wniosków odbywać się będzie według kolejności zgłoszeń, do wyczerpania rocznego limitu środków finansowych przeznaczonych na zadanie.
Regulamin przyznawania dotacji oraz wzór Wniosku są dostępne w Referacie Ochrony Środowiska, Gospodarki Wodnej i Rolnictwa Starostwa, pok. 309 Starostwa Powiatowego oraz na stronach internetowych:
http://bip.powiatraciborski.pl/index.php?id=3349
oraz
http://www.powiatraciborski.pl/starostwo/zasady_dotacje.html
Wnioski należy składać w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Raciborzu, przy Pl. Okrzei 4.
Wszelką pomoc oraz niezbędne informacje w przedmiotowej sprawie można uzyskać w Referacie Ochrony Środowiska, Gospodarki Wodnej i Rolnictwa tut. Starostwa, pok. 309 lub pod nr telefonu 32/45 97 337.
Informacja przekazana przez Starostwo Powiatowe w Raciborzu