Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
adres: ul. Główna 5, pok. nr 24, 47-450 Krzyżanowice
telefon: +48 (32) 419 40 51 w. 127
przewodniczący: Małgorzata Krzemien
członkowie:
Małgorzata Cichoń
Andrzej Chudyga
Elżbieta Niedziela
Katarzyna Buczek
Komisja wykonuje swoje zadania w ścisłym współdziałaniu z wójtem gminy. Zbiera się raz w miesiącu w siedzibie Urzędu Gminy, na posiedzeniach zwoływanych przez przewodniczącego.
Do głównych zadań realizowanych przez komisję należy:
-
inicjowanie, prowadzenie i wspieranie działań, zmierzających do przeciwdziałania powstawaniu następstw nadużywania alkoholu,
-
usuwanie następstw nadużywania alkoholu,
-
prowadzenie czynności zmierzających do orzekania o zastosowaniu wobec osób uzależnionych od alkoholu, obowiązku poddania się leczeniu,
-
podejmowanie działań wspomagających rodziny osób uzależnionych od alkoholu,
-
prowadzenie działalności wychowawczej i informacyjnej.
Planowane terminy posiedzeń Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w 2021 roku:
11 styczeń, 8 luty, 8 marzec, 12 kwiecień, 10 maj, 14 czerwiec, 9 sierpień, 13 wrzesień, 11 październik, 8 listopad, 13 grudzień
Posiedzenia odbywają się o godz. 15.15
Uwaga: w przypadku ubiegania się o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych - za wyjątkiem zezwoleń jednorazowych wydawanych jednostkom OSP - konieczne jest uzyskanie opinii GKRPA w tej sprawie.
Poniżej wniosek do pobrania.
Pliki do pobrania
|