Zapisz się
do newslettera
Logo migam
Aktualności
Zaproszenie do składania ofert cenowych

Zaproszenie do składania ofert cenowych

Urząd Gminy Krzyżanowice, w ramach prowadzonej procedury przetargowej objętej regulaminem wewnętrznym dla zamówień nie przekraczających 14 tys. euro, zaprasza do składania oferty cenowej na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, do uzyskania p

Urząd Gminy Krzyżanowice, 47-450 Krzyżanowice, ul. Główna 5, tel. 324194050 fax. 324194234, e-mail: ug@krzyzanowice.pl, w ramach prowadzonej procedury przetargowej objętej regulaminem wewnętrznym dla zamówień nie przekraczających 14 tys. euro, zaprasza do składania oferty cenowej na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, do uzyskania pozwolenia na budowę włącznie dla zadania: "Przebudowa fragmentu ul. Rymera w Zabełkowie" o parametrach: długość około 119 m i szerokości 1,5 m wzdłuż ulicy Nowej – ze strony kościoła, długość około 55 m wzdłuż ulicy Nowej – ze strony cmentarza, długość około 126 m i szerokości 1,5 m wzdłuż ulicy Rymera.
Prace obejmują m. in.: zabudowę nowego krawężnika a w przypadku łuków – krawężnik łukowy o odpowiednim promieniu i nowych obrzeży, wykonanie 4 nowych przepustów pod zjazdami o średnicy min. 60 cm i długości dostosowanej do szerokości zjazdów tj. 15m, 8,5m, 5,0m oraz 9,5m, czyszczenie rowów, zabudowanie nowych kratek z koszem wybieralnym oraz studni rewizyjnej, kanały z rur PVC na podłożu cementowym zasypane pospółką zagęszczane warstwami, wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych, wykonanie chodnika z kostki brukowej gr 6 cm oraz 8 na wjazdach do granicy działki (przyjmując zastosowanie kostki kolorowej w ilości i miejscach uzgodnionych z inwestorem), zaprojektowanie przejścia dla pieszych przez ul. Nową. Materiały uzyskane z rozbiórki wjazdów na posesje należy przekazać właścicielowi posesji (o ile wyrażą taką wolę) lub przewieść na składowisko. Po zakończeniu robót rozbiórkowych, zdeponowany materiał zostanie komisyjnie zinwentaryzowany.

 

1. Inne wymagania: określić punkt odniesienia, długość chodnika określić z dokładnością maksymalnie do jednego miejsca po przecinku a w opisie uwzględnić "wykorzystanie materiałów odzyskanych należy uzgodnić z Inwestorem".
Zakres opracowania dokumentacji winien obejmować:

  • uzyskanie map geodezyjnych do celów projektowych z ustaleniem granic wraz z inwentaryzacją w terenie i wytyczeniem punków odniesienia,
  • uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń do pozwolenia na budowę włącznie,
  • projekt budowlany i wykonawczy wraz z opisem technicznym – 5 egzemplarzy dla Zamawiającego w wersji papierowej i wersja elektroniczna, przy czym rysunek planu zagospodarowania wykonać w skali 1:500 dla dokumentacji 1,2,3,5 oraz w skali 1:250 dla dokumentacji nr 4 z naniesieniem w kolorze ważnych elementów drogi, takich jak krawężniki, wjazdy, kostka brukowa, odwodnienie, rurociąg, kratki i studnie ściekowe, nawierzchnia asfaltowa oraz zaznaczonymi mediami,
  • projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i docelowy – 3 egz. w wersji papierowej i wersja elektroniczna - ważny co najmniej 2 lata,
  • kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
    z 18 maja 2004 r. (Dz.U. nr 130, poz.1389) zał. nr 1 do Rozporządzenia - 2 egz. w wersji papierowej, w oparciu o obowiązujący katalog,
  • przedmiar robót z podaniem: ilości jednostek przedmiarowych robót z obliczeniami oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych (nr katalogu, tablicy i kolumny – KNNR i innych obowiązujących katalogów) – 2 egz. w wersji papierowej i wersja elektroniczna,
  • szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót – 2 egz. w wersji papierowej i wersja elektroniczna.

2. Wymagany termin realizacji zamówienia – 4 miesiące od dnia podpisania umowy.

3. Termin płatności – 21 dni od daty otrzymania faktury.

4. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności, wskazać, iż w ciągu ostatnich 3 latach realizował, jako wykonawca lub podwykonawca minimum 3 dokumentacje przebudowy czy remontu remontu dróg wraz z chodnikami lub placów z podbudową popartych referencjami.

5. Przed określeniem wartości swojej oferty, Wykonawca winien zapoznać się dokładnie z przedmiotem zamówienia (dokonać wizji w terenie) w celu dokładnego określenia ceny oferty, gdyż cenę należy podać w formie ryczałtu, którego definicję określa art. 632  Kodeksu cywilnego. Podając cenę oferty należy podać cenę netto, podatek VAT i cenę brutto całości zamówienia na podstawie załączonej kalkulacji cenowej. Ponadto Oferta cenowa winna określać: termin wykonania zamówienia objętego zaproszeniem i warunki gwarancji.

6. Do oferty winny być załączone następujące dokumenty:

  • kalkulacja cenowa oferty, w której zostaną określone ceny netto, podatek VAT i ceny brutto dokumentów lub czynności wchodzących w zakres opracowania dokumentacji objętej ofertą (wg zakresy wyszczególnionego wyżej) oraz zostaną określone ceny netto, podatek VAT i ceny brutto,
    (Suma wszystkich pozycji kalkulacji cenowej stanowić będzie cenę netto, podatek VAT i cenę Brutto wykonania całości zamówienia i zostanie przyjęta do oceny ofert, a ceny zawarte w kalkulacji będą obowiązywały wykonawcę i podwykonawców w okresie realizacji umowy i nie będzie możliwości dodatkowego zapłacenia pozycji, których wykonawca nie uwzględnił w kalkulacji a miały wchodzić w zakres opracowania dokumentacji)
  • ksero dokumentu o zarejestrowaniu i prowadzeniu działalności,
  • wykaz o których mowa w pkt. 3 z podaniem nazwy i telefonu zleceniodawcy,
  • oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu – wg wzoru zał. nr 1 "".

7. Kryteria wyboru ofert:
Cena – 100%

8. Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej napisem "Oferta na wykonanie dokumentacji technicznej dla budowy chodnika w Zabełkowie". Oferty należy składać w pok. Nr 15 Urzędu Gminy do dnia 13.08.2010 r. do godz. 10.00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 13.08.2010 r. o godz. 10.15 w pok. nr 11.

 

10. W sprawie zamówienia proszę kontaktować się z p. Pawłem Sosnowskim pok. 1, tel. wew. 149 od godz. 8.00 do 14.00.

 

11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków niniejszego postępowania lub prawo do jego odwołania.

Projekt i wykonanie © Margomedia Sp. z o.o.

Stara wersja serwisu

Otwarcie Sezonu Rowerowego i Jarmark na Granicy
Portal www.krzyzanowice.pl wykorzystuje pliki cookies, czyli tzw "ciasteczka". W przypadku braku akceptacji korzystania z plików cookies prosimy o opuszczenie strony.
Zamknij