Przejdź do treści

Małgorzata Krzemien – Sekretarz Gminy Krzyżanowice

ul. Główna 5
47 – 450 Krzyżanowice
pokój nr 16
tel. (32) 419 40 50 w. 127
e-mail: sekretarz@krzyzanowice.pl

  1. Sekretarz Gminy pod nieobecność Wójta i Zastępcy Wójta lub wynikającej z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków Wójta i Zastępcy Wójta sprawuje funkcje:
    • organu wykonawczego gminy,
    • kierownika Urzędu Gminy,
    • osoby kierującej bieżącymi sprawami gminy i reprezentującej ją na zewnątrz,
    • organu administracji publicznej,
    • organu podatkowego.
  2. Do zadań Sekretarza Gminy należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:
    • pełnienie funkcji kierownika Referatu Organizacyjnego,
    • wykonanie w imieniu Wójta funkcji kierownika administracyjnego Urzędu Gminy,
    • opracowywanie projektów zmian Regulaminu Organizacyjnego Urzędu,
    • opracowywanie projektów podziału referatów na stanowiska pracy,
    • opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów i samodzielnych stanowisk,
    • nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie,
    • prowadzenie spraw kadrowych, gospodarki etatami oraz funduszem płac w Urzędzie,
    • rozstrzyganie spraw kompetencyjnych między pracownikami,
    • prowadzenie spraw osobowych kierowników jednostek podporządkowanych oraz pracowników Urzędu,
    • prowadzenie dokumentacji z zakresu dyscypliny pracy w Urzędzie,
    • dbałość o podnoszenie kwalifikacji pracowników,
    • dbałość o wygląd budynku Urzędu i jego otoczenie,
    • prowadzenie kontroli wewnętrznej w Urzędzie,
    • przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
    • nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał rady, Zarządzeń i decyzji Wójta,
    • nadzór nad kompletowaniem dokumentacji prac Rady Gminy,
    • wykonywanie funkcji zwierzchnika wobec pracowników bezpośrednio mu podległym,
    • koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych,
    • koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, referendum i spisami,
    • prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz książki kontroli,
    • sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad działalnością:
      – Ośrodka Pomocy Społecznej,
      – Gminnej Biblioteki Publicznej,
    • koordynacja i organizacja spraw związanych z działalnością SP ZLA,
    • nadzór w zakresie przygotowania i przeprowadzenia otwartych konkursów ofert na realizacje zadań o charakterze pożytku publicznego, wykorzystania środków przez podmioty,
    • nadzór nad administrowaniem stroną Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu oraz stronami internetowymi,
    • wykonywanie innych zadań na polecenie Wójta lub z jego upoważnienia.